Gokturkmom evet aslında doğru ama benim bebem ayaklarımda uyuduğu için o uyurken hiç bı iş yapamıyorum kahvaltı bulaşık ortalık topla derken çabucak akşam oluyo o yüzden pratik yemekler yapmak kolayima geliyo bir de yaz günü sıcakta yemek yapmakta yemekte zor geliyo kahvaltı makarna menemen soğuk sandviç favorim tabi sürekli bu şekilde beslenmekte doğru olmuyo o yüzden arayı arayı bulmaya çalışıyorum 😂