oylesinebiri__ bundan yaptım ben de helyumla şişirmeyi akıl edemedim normal pipetle şişirdim güzel oldu evet bir şekilde çözdüm ama balonlar ayaktan durmuyor devriliyor 1 olan falan. O kalpli balonların konulduğu yerde balonlar dik durmuyor yana düşüyor hep öyle durması için helyum şart ben o alete(adı bir türlü aklıma gelmiyor) şeffaf balonlar takmıştım onu da ağızla şişirmek mümkün değil pompa falan gerekiyor