metemom_ ben partiden.comdan alıcam canım biz de cumartesi akşam kutluycaz inşallah ben de kahve krem düşündüm bebeğime de henüz almadım ama LCW’dan krem ya da kahve takım alıcam günlük de giyebileceği çok abartı olmayan kahverengili ayıcıklı bi pasta siparişi verdik bakalım kendime giyecek şey arıyorum şu an 🫠