esra00076 benim bebeğimde benim bebeğim de kafası 32 cm doğdu 15 gün önce bende korktum üzüldüm ama babasının da benimde kafası küçük, genetik olabilir bence , bebeğimde şu anda anormal bir durum görmüyorum o yüzden yüreğini ferah tutuyorum, yine nörolojide takibini yapacağız tabiki bence siz de yüreğinizi ferah tutun, Allah’ın izniyle hiçbir sıkıntı çıkmaz.