esra00076 ya lurhen kendinizi strese sokmayin. Benim de oğlum 39 haftalıkken 32,5 cm doğdu. Hatta dr’lar basımda benim dikişler atılırken sanki kafa çevresi küçük vs diyorlardı. Ben de daha o gece başladım araştırmaya korktum vs. İlk günlerimi zehir ettim pişmanım, çok çok şükür düzenli kontrollerde zaten dr size gerekeni söylüyor. Ay ay düzenli büyümesi önemli.