atarepla benimde kuzenim benden once dogurmustu iki yas var cocuklar arasinda besiklerini bile kuzenimden aldim sagma makinasi olsa onu da alirdim ne olacak ki ki maddi durumum var ama kisa sureli kullanacagi seyleri niye almayayim. Kiyafet ayakkabi birsuru sey aldim hala da aliyorum o kuculen duzgun yipranmamislari sakliyo bende alip yikayip kullaniyorum. Bunlarda kotu bisi yok haa yipranmis yirtik pirtik bisiyi kimse kullanmak istemez ama hala kullanilabilir seyler pekala kullanilir. Globberi bekliyorum simdi onu alacam ondan. Bunlar gayet normal bence