Bir yakınımızın eşi doğum yaptı durumları yok pek. Annem çocuğun çıngıraklarından vs oyuncaklardan ver dedi. Oğlum 1 yaşında zaten eski oyuncaklarını topladım bir küçük boy valiz oldu.
Elimde de Lansinoh çiftli elektrikli göğüs pompası var hani güzel de bir ürün, satayım dedim alan da olmadı. Bunu da koysam ayıp olur mu? Annem kişisel şey iğrenir filan ayıp olur dedi. Ama insanlar tanımadıklarından bile alıyor yani bilemedim. Sormak da istemiyorum utanıyorum.
Onun haricinde bir sürü temiz süt poşeti göğüs pedi, bebek bezi(paketi açık ama 100 tane ) vs var bunlar da kullanılmamış ama vermek ayıp olur mu?