Khgs08 ilac var ama sanirim kucuk haftalarda veriliyor ismini unuttum bambaska bisey icin kullaniliyor aslinda rahimde kasilmaya neden oldugu icin dusuk yaptiriyor benim 8haftalik gebeligimde bebegin kalbi durunca doktorum kurtaj yerine onu vermisti bebek 6 hafta ile uyumluydu 4 saatte bir iciyosun dogum sancisi gibi bi sanci ile dusuk gerceklesiyo benimki 2 gun surmustu korkunc bi sanciydi :( ozel hastaneye gidersen doktor bunu bilip verebilir sana bana direkt hastane verdi ilaci normalde eczanelerden direkt alamiyorsun