Khgs08 belki test bozuk . Ben ilaçla korunmadan önce sürekli test yapıyordum öyle piskolojim bozulmuştu ki sonra bir gece test yapayım dedim ne göreyim çift çizgi o gece korku ağlama hepsni yaşadım tuplerimi baglatcam dedim . Ama o testten sonra kaç tane test yaptım tek çizgi ama içim rahat değildi doktora gittim bağlatma kafasıyla gttm . Sonra eşim fiyati duyunca vazgcti. Şuan ilaç kullanıyorum yine korkuyorum. İnşallah sende hamile değilsindir içini rahat tut . Kimseyi de dinleme onemli olan senin hayatın sen bakacaksin kimse senin kararına karışamaz.