Doğduktan bi kaç gün sonra kendi kendine gülümsemeler başlamıştı, çok güleç bi kızım var ama bir aylık olmadan söylediklerime gülerdi . Şuan 2 ay 13 günlük onunla konuşunca bana kendi dilinde cevap veriyor gülüyor, kart almıştım tummy time için içindeki bazı kartlar çok dikkatini çekiyor onları her gösterdiğimde güler , bi oyuncağı var onuda çok sever onu gösterince de gülüyor ki babasına ayrı bi cilve yapıyor