Oğlum 3 yaşında sürekli bana canım annem canım benim diye seslenir bana onun o seslenişi bana öyle iyi gelir ki şimdide 2 aylık olmasına bi hafta kalmiş bi kızım var ve gözlerimin içine bakıp bana gülümseyen iki cennet kuşum var her anlamda dünyanın en şanslı insanı biziz