Gamzelikiz_34
sorma ne haldeyim
Sorma kederdeyim
Sorma nöbetlerdeyim zaman zaman
Sorma söyleyemem
Sorma utanıram
Sorma yangınlardayım zaman zaman
Ahh bu yangın beni öldürüyor yavaş yavaş
Kor kor ateşler yanıyor içimde
Bu dert beni öldürüyor
Sorma…..
Azıcık kederli oldu ama 3 hazirandan beridir böyleyim içimdeki yangın sönmüyor ölene kadarda devam edecek