arenadatnbas heraaa bugün iki kere emzirdim saat 6 da tekrar emziricem saatin gelmesini bekliyorum inşallah benim kızım da çıkar sağ salim
Emlklf arenadatnbas inşallah ❤️ eve gelince bol sarılıp koklayın. insan unutuyor stresden o günlerin güzelliğini yaşamayı.
pnarkrd arenadatnbas 34 haftalık doğdu kuveze solunum sıkıntısı ile girdi 7 gün solun desteği aldı 3 gün gözlemlendi 1 gün anne uyumda kaldık sonra eve geldik yıpratıcı bı dönem ama geçiyor 🫶🏻
30-01-m arenadatnbas benım bebegımde 37+4 de doğdu. Solunum sıkıntısı var birazcık deyip yoğun bakımda kaldı bir hafta . Ben iki güne bir süt götürdüm tam bir hafta sonra çıktı yoğun bakımdan çok şükür şimdi her şey yolunda
30-01-m arenadatnbas teşekkür ederim sağolun. Tez vakitte çıkar merak etmeyin orada daha iyi bakıyorlar aklınız kalmasın
papatyam2608 arenadatnbas bol bol sağım yapın sütünüzü götürün ben de öyle yapıyordum 3 saatte 1 sağım yapıyordum götürüyordum sizinki en yakın zamanda çıkar en iyi hastane gitmesi daha iyi bence eğer yetersizse o hastane hastane
nurzeyd06 arenadatnbas canım bende 35 haftalık doğum yaptım bebeğim 10 gün yattı solunumdan aldılar emzirme saatlerinde gidip emzirdim hep 10 gün sonra kavuştuk metak etme iyileşir inşallah en kısa zamanda