geçmiş olsun. 39+4 haftada zor doğumdan benim kızım da 5 gün yattı. Skor bakıyorlar doğum sonrası eğer yeterli puanda değilse gözetimde kalıyor. perşembe günü olması sebebiyle haftasonu da takip edelim dendi. Hemşireyim buarada. Günlük olarak görmeye gideceksiniz. Mümkün olduğunca hızlıca süt sağma pompası edinin. ikili ve etkili olsun. enjektörle süt isteyebilirler sağdığınızdan. bebeğinizin sürecine göre emzirmek için sizi tek alacaklar. önce cihazdan genele alacaklar sonra normal soluma vs kan bakacaklar. Çok zor bir süreç ama biraz sabırlı olmalısınız.