asrinhatasi prenseskus belli bir ücretin üstünde alamıyorlar diye biliyorum. Bulunduğunuz ilin ya da ilçenin milli eğitim müdürlüğüne gidin. Durumu bir anlatın.
Bir-prens-annesiii prenseskus yeğenim 1 e başlayacak ve ablamın arkadaşı çocuğu için gitmiş gerekli belgeleri vs öğrenmek için dediğiniz fiyatta bir rakam söylemişler kayıt parası için bu devlet ne kafası yaşıyor ablam anlatınca acaba kadın mı yanlış anladı diye düşündüm ama sizin bu postu görünce emin oldum kesinlikle şikayet edin özel anaokuluna vermiyorsunuz devlete veriyorsunuz bu paralar ne şaka gibi
Duyulurum anneyimmmben aylık 1000 içinde yemek yoksa normal bir fiyat, bu fiyatı il milli eğitim belirlediği için sehirden şehire farklılık gösterir. Bizde o belirlenen fiyat 1500′müş, artı yemek 1500 aylık üç bin olunca yıllık 28 bin
ygtzynp prenseskus biz geçen sene yıllık 5600 lira vermiştik kırtasiye için para istemediler malzeme listesi verdiler onları aldık verdik onun dışında gösteri vs olunca evde olanı giysin rengi uysun yeter dedi öğretmenimiz burda bu rakamları görünce gerçekten şok geçiriyorum
Asyaveannesi04 prenseskus biz belediyenin kreşine bile 12 bin vericez şaka gibi 🤦🏻♀️ kırtasiye masrafı da daha söylenmedi 22 bin asgari ücretin olduğu ülkede 12 bin kreş ücreti
ballitursu prenseskus Yarın kayda gidiceim nasipse Çook aşırı merak ediyorum bakalım kaç mani diyecekler ☺️
susunbebekuyuyo prenseskus geçen sene sabahçıydı kızım aylık 650 tl ödedik kırtasiye için liste verdiler 2000 tl falan tutmuştur ekstra olarak tercihe göre robotik kodlamaya gitti 6.500 tl 23 nisan halk dansı içinde kıyafeti dahil 3500 tl verdik ama bu ekstraları hep taksitli ödedik
derin0_ prenseskus bız de yazdırdık yarım gün yemek dahil 2000 tl aylık. 500 tl de ıslak mendil peçete cart curt tuttu bu kadar sızınkı nıye öyle acaba özel gibi
Ess92 prenseskus devlet anaokulu bizimki yarım gün normal anaokulu öğretmenleri girecek öğlenden sonra kulüp dersleri olacakmış kulüp en az 10 bin olur dedi okulun aidatı da 2800 TLydi anlamadım nasıl iş
Aselinannesi0655 anneyimmmben yıllık 12 bin. Özeller aylık 15-20 istiyor. Devlet her ayı 1200 e falan geliyoru
ballitursu prenseskus Evet 10bin verdim anaokulu öğlenci hakkımızı kullanabilmemiz için 🙁 Ek bilgi;kırtasiye aidat hariç vs hariç sadece öğlenci olabilmesi için (şaka gibi )