prenseskus 35bin kırtasiyeye ortak mi oluyoruz? Gecen sene bin civarı tuttu kırtasiye. Olsun bu sene 2.tutmaz da.
Kıyafet alınmadı 23 Nisan’a. Onun yerine 1 hafta boyu kutlama yaptılar 250 tl gibi bi para ödedik. Yeme içme vs için. 29 ekime alındı kirmizi beyaz üst, kiralama yok. Dediğiniz ücretler hangi devletin okulu merak ettim açıkçası.