Gokturkmom 1prensh aynen öyle deprem olduğu an tek düşündüğüm oğlumdu farklı bi odadaydı nasıl gittim o an bilmiyorum kendimi onun yanında buldum 🥲
relaxanne Gokturkmom Bursa’dayız hissettik ama çok değil allaha şükür🤲 yani sallandığımızı hissettim hatta eşime deprem oluyor dedim ama hani 4 lük falan gibi salladı sonra 6 olduğunu öğrenince şaşırdık eşimle hatta.. Allah daha büyüğünden korusun
hsznysr Balıkesir’in körfez bölgesindeyiz artçılar hala devam ediyor sürekli psikolojikmen sallanıyormuş gibi hissediyoruz anca eve girebildik Allah beterinden korusun.
Gzdzeynep Gokturkmom ben de izmirdeyim fena salladı ama çok kısa sürdü. 2020 deki deprem daha şiddetli ve daha uzun sürmüştü. Ben paniklemedim çocuklar da anlamadılar bişey ve korkmadılar. Eşim de uyuyordu içerde.