Öncelikle çok geçmiş olsun allah tekrarını yaşatmasın 🙏 facebookda Sadi baser var 6 Şubat depreminden sonra kendi yaptığı cihazla depremleri saatler öncesinden tespit ediyor ve Balıkesir depremini de bildi. İsterseniz takip edin belki bi nebze içinizi rahatlatır. Ben bi ara evde asla tek kalmak istemiyordum onun sayesinde biraz rahatladım