kubra00k 6 lık bir depremde 10 bina yıkıldı. Şebekeler gitti. Yazıklar olsun ya ülkemize bakın. Bize verilen değere bakın.. artık yaşanılacak yerden çıktı
Elfgrn kubra00k ki saniyesi kısaydı eminim ki 20 saniye daha sürse yıkım daha fazla olurdu. Off ya nasıl bir iş bu buyuk deprem dendi hat gitti dendi eyvallah ama kısa süren depremde böyle yapmaları sövememe sebebiyet verdi
Elfgrn begum0129 Allah razı olsun elimizden geleni yapıyoruz. Hepimiz Allah’ın elindeyiz Rabbim tekrarını yaşatmasın
ecebyrm Biz bursadayiz burda da çok kötü hissedildi eşim evdeydi Allah’tan hemen dışarı çıktık bizde oğlum uyuyordu onu aldığım gibi fırladım dışarı
Papatkokusu123 Elfgrn Balıkesir merkez deyim o kadar fazla hissettim ki 5 kattan çocuklarla nasıl indigimi bilemedim hamile halimle Rabbım korudu dolap dedim üstümüze yıkıldı sandım çok aşırı korkutucuydu Rabbım korusun 🤲
Elfgrn Papatkokusu123 Çok geçmiş olsun bizde 5. Kattayiz el mahkum durmasını bekledik şükür eşim evdeydi ne kadar bilinçli olsamda onun olması daha çok sakinleştirdi. Çok dikkat edin kendinize sizde
sencokbiliyon Elfgrn Aaaa sizin postunuzdan öğrendim depremi. Çok geçmiş olsun kalbim cız etti. İnşallah iyisinizdir. Rabbim beterinden korusun, dualarım sizlerle 🥺🥺
delihatun01 Elfgrn rabbim beterinden korusun gerçekten hissetmeyenler aşırı şanslı olanlar benim panik atagim var maf oluyorum piskolejim çöküyor
Elfgrn sencokbiliyon İyiyiz çok şükür o an idrâk edemedim ne olduğunu dışarı attığımızda anladım herşeyi, şükür artcilar disinda sorun yok
pembeayakkabilikiz Elfgrn İstanbul’da hıssettık bizde baya salladı uzun sürdü çok korkunctu komşudaydık allahtan kızımla yalnızken olsa çok korkardım eşimde mesaide 😞 çok Gecmıs olsun.
Duyulurum Elfgrn çok geçmiş olsun. Biz Kocaelide hissettik, sallantının şiddeti burada çok yoğun değildi ama uzun sürdü.
myangelson Elfgrn amiiin🤲🏻 keşke hiç kimse anlamak durumunda olmasa. 🥺 Allah yardımcınız olsun geceyi dışarıda mi geçireceksiniz eve geçecek misiniz