biricik2602 Ya şu anlık bilinen 10 bina ulaşılmayan pek çok yer var çünkü şu anda şebekeler yok köylerde, Cami minareleri yıkılan var köylerde evler yıkılmış akşam saati bilmiyorum Allah yardımcıları olsun Kimse kimseye ulaşamıyor beni arayanlar ulaşamadığını söyleyerek mesaj atıyor. Bizim oturduğumuz yerde yıkılan yok ama Allah korusun 6 Şubat depremi kadar uzun sürseydi eminim ki yıkılan yer çok olurdu çünkü çok fazla hissettirdi salladı. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun Çok zor bir durum daha yeni yeni idrak ediyorum neyin ne olduğunu