maygirl Elfgrn Deprem ağı kullaniyorum.bikac saniye oncesi veriyor.ardına hemen sarsintı oluyor.Deprem sonrasına yada deprem basladiktan sonra denk gelmedim.googleyi nasil kullaniyorsun.onuda kullanmak isterim.Bilgi verir misin?
Elfgrn maygirl Ayarlardan Google deprem kısmı var. Ayarlara gir deprem yazin yada acil durum tarzında aratin yer çıkar. Yada Google Google deprem yazın aktiflestirmek için çıkar muhtemelen
Elfgrn Birdunyabircennetannesiii Aminn arayan kimse ulaşamıyor bize internet gelip gidiyor. Yazanlar diyor telefonun aranmıyor Rabbim sorsun hesabını ya daha uzun sürseydi bu deprem O zaman ne olurdu düşünmek bile istemiyorum
Birdunyabircennetannesiii Elfgrn Tam deprem korkusunu atlattık derken yine hatırlattı kendini Allah’ım inşallah can kaybı yoktur Çok üzücü 8.8 lik deprem oluyor ve bina yıkılmıyor Burada 6 şiddetinde yıkılıyor Kağıt gibi evler Canımız ne kadar da değersiz …
Meri-Mel Elfgrn Köylerde şebeke yokmuş Allah ıslah etsin onca para alıyorlar 2 aile göçük altında imiş başka bilgim yok Bilecik bizde de aşırı hisseden de var az hisseden de ben az hissettim bildirim geldi avizelere baktım beşik gibi
Elfgrn Meri-Mel Rabbim tez vakitte sağ salim çıkmalarını nasip etsin. Çok kötüydü insan iliklerine kadar hissediyormuş
456PlayerEsra Çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun. Bana niye msj gelmiyor herkese gidiyormuş ayarı felan mı var ben bilmiyorum
gokcen_ Elfgrn çok geçmiş olsun İnşalalh Can kaybımız olmaz.Haberlerde de gördüm Google’dan bildirim geldi diyor ,siz mi ayarladınız kendiliğinden mi geldi bildirim ?bilgim olsun benim de deprem bölgeşsnde yaşıyorum
Elfgrn gokcen_ Benim telefonumda varmış aktif şekilde İstanbul’da volan depremde farkettim. Bazılarının telefonunda Manuel aktiflik gerekiyormuş. Şükür açıktı benim öyle geldi öncesinden bildiri
babyygirll Elfgrn canım eve girmeyin hicbirsekilde ben Malatya’da yaşıyorum ilk depremden sonra kimsenin aklına ikinci deprem gelmedi ve çoğu eve girdi evler birkere sallandı ikinciye dayanamadı o yüzden dışarıda yat daha iyi güvenilir alanda kalın artcilar büyük olabilir peşinde ikinci deprem gelebilir
Elfgrn babyygirll 4 şeklinde gidiyor artcilar. Benim aklıma da O geldi ve zaten günlerdir burda sürekli küçük depremler oluyordu bu gün patlak verdi en son
1melekannesi200_ Elfgrn Çok geçmiş olsunnn… Biz denizlideyiz burası bile şiddetli bile hissetti rabbim yere göğe sakinlik versinn.Enkaz altında kalanların Allah yardımcısı olsun can kaybı olmadan atlatırız inşallah🥺
pzahide Birdunyabircennetannesiii gerçekten ya insanların ülkesinde 8.8de kimse etkilenmiyor biz de 6.1 de çökmeler yaşanıyor aklım almıyor
Elfgrn Birdunyabircennetannesiii Evler maalesef kağıt gibi ki eminim daha uzun sürse 6 Şubat’ta ki gibi yıkılan bina çok olurdu burda kısa sürdü buna rağmen yıkılan yerler var
babyygirll Elfgrn evet zaten Instagram’da paylaşmıştı bir deprem uzmanı Balıkesir ve çevre illerinde olacağını aman dikkat edin çok zor daha büyüğü olabilir veya daha uzun sürebilir Malatya’da iki dakikaya yakın sürmüştü uzun sürmesi yıkım olayını daha çok arttırır inanki dışarıda aç açıkta kalmam daha hayırlı olur