nilimsi çok ama çok geçmiş olsun yakın zamanda bende yaşadım 6 buçuk haftalıktı bebeğim düşük oldu bir an ve kürtaj olmak durumunda kaldım ama ben şehir hastanesini tercih ettim iyiki etmişti çok zor bir süreçti ama bilgilendirmeleri yaptıkları işlem ben o konuda sorun yaşamadım işlem sırası yaşadığım ağrıdan sonra 1 gün öyle sancı gibi oldu sonra oda yavaştan geçti yaşamış olduğunuz duruma üzüldüm yani neden bukadar sorumsuz iş yaparlar ve üstüne bir ton para alıyorlar ben ilk kez böyle bir şey yaşadım ama yani o sıra edindiğim deneyimde ice emin oluyorlar kontrol sağlayıp sonlandırıyorlar sonra yatış oluyor yarıştan sonra ertesi gün sabah erken kan da beta bakıldı dediler eğer yükse çıkarsa yatışın devam edicek ama düşerse çıkış olucak testler istenilen gibi çıktı taburcu oldum sonrası 3 üncü gün çağırdılar gene beta baktılar oda istedikleri gibi çıkınca normal 10 gün sonraki muayene gittim süreç böyle ilerledi yani sizin adınıza çok üzüldüm ki yakın süreçte yaşadığım için o acı o stres çok başka Allah şifa versin 🙏🏻🙏🏻