hivda31 ya evet parça kalma olayından sonraki kurtajim 11 agustostaydi hala olmadım bi kaç gündür adetli gibi sancim oluyor ara ara ama yok rahimde yapisiklik falan olacak diye korkuyorum. Mahvoldum ya 1 ağustosta kürtaj oldum parça kalmis 11 ağustosta tekrar oldum hala beklıyorum mahvetti bünyemi. Siz oldunuz mu