yohh_yavv neden iki kere çekildi eşimin abisinin e-devletine hemen yansıdı neresi çıktığı görünüyor sözleşme tarihiyle beraber kura ekranında da görmüştük zaten ay hadi inşallah bizimde 4 ay içinde teslim edilir bir de teslim için tüm konutların mı bitmesi bekleniyor yoksa etap etap mı teslim ediyorlar öyleyse çok uzun sürer