Deletedmom_289 valla yorumlarıda okudum çevremden herkesten duydum.en önemlisi de bizzat kendi anneme 2018 de çıktı 2019 da evine kendi ellerimle taşıdım.oyüzden yorumlarda da görüldüğü gibi çogu kişinin toki evleri teslim oldu.deprem konutlarını bile teslim ettiler.siz tokiye yazıldığınıza emin misin o sosyal konut dediğiniz başka firma veya başka bi yer olabilir mi.ALLAH DEVLETİMİZE MİLLETİMİZE ZEVAL VERMESİN DEVLETSİZ Bİ VATAN OLAMAZ HÜKÜMETİN DEVLETİN YIKILDI MI GELİP BAŞINA ÇÖKERLER BUNU DA BİLMEK LAZIM.ZİRA DÜŞMANLAR KAPIDA BEKLİYOR ÖZELLİKLE DE İSRAİLL👍