Yigit_Yagiz_Moms pozitiffanne ben normalde istanbulda yaşıyorum. Yalovada yazlığımızdayım şu anda o yüzden burada güvendiğim bir klinikte yaptırıyorum. Marka olarak bilmiyorum ama hylüronik asit oranı yüksek bir aşı yapıldı. Bana uygulama yapan hanımefendi İstanbul’da Pervin Dinçer‘de uygulama yapıyormuş aynı zamanda.
Yigit_Yagiz_Moms [silindi] çok güzel oldu canım. Bugün de ikinci seansımı yaptılar. Nemli parlak elastik bir cilt oldu. Bir de yukarı doğru topladı.
Yigit_Yagiz_Moms [silindi] aynen canım. Şiddetle tavsiye ederim. Bugüne kadar neden yaptırmamışım diyorum
Yigit_Yagiz_Moms cicek151_ 8000 verdim. Önce uyuşturucu krem sürüyorlar. 15 dk sonra işleme alıyorlar. O da 10-15 dk sürüyor
Yigit_Yagiz_Moms cicek151_ evet her gören yüzünde bir ışıltı güzellik var diyor. Kesinlikle çok farkediyor. Ben yalovada yaptırdım. Normalde istanbulda oturuyorum. Bana uygulama yapan hanım istanbulda pervin dinçerde yapıyormuş uygulamaları. Çok işinin ehli bir kadın
cicek151_ Yigit_Yagiz_Moms bende düşünüyorum, çok leke iz var yüzümde , hersene yaptirmak sartmi çok pahalı malum
Huma_kus34 Yigit_Yagiz_Moms merhaba yaş sınırımı varmı yüzümde eşitsızlık var bnde istoyorum ama yan etkısı oldumu
Yigit_Yagiz_Moms cicek151_ 3 seans 1,5 yıl gidiyor. Ama çok sık aralıklarla yaptırmak zorunda değilsiniz. Yani bugün yaptırdınız 1 ay sonra da 3 ay sonrada 5 ay sonra da yaptırabilirsiniz ikinci seansı. Ama 3 e tamamlayın mutlaka maksimum etki için
myybabyy Yigit_Yagiz_Moms şu yorumu görünce acaba bende bi rahatsızlık mı varda haberim yok dedim. Benim cildim tek ton değil kızarık kızarık ama özellikle yanak bölgem ama rosa gibi değil yani kuruluk vs yok ama sanki damarlarım yüzeye yakınmış gibi kırmızı. Hiç problem edip bi uzmana danışmadım açıkçası. Bu giderilebilen birşeymiymiş 🫠
Yigit_Yagiz_Moms myybabyy sanki damarlarım yüzeye yakınmış gibi kırmızı. Bu rosa zaten. Benim yüzüm de böyleydi. 3 seans lazer yapıldı, 2 seaansta gençlik aşısı. Çok iyi geldi