İlk başlarda ben nasıl bir bok yedim diyorsun evet ben her gün müzik açıp ağlıyordum hüngür hüngür bebeğim de ben ağlayınca susuyordu beni izliyordu:) şimdi 52 günlük oldu o hallerime hem gülüyorum hem üzülüyorum yeterince sevemedim diye inan birden geçiyor şu an bebeğinin tek bildiği yüz tek bildiği koku sensin bu dünyaya tamamen yabancı bunun farkındalığına gerçekten varınca bir şeyler oturuyor sağlıkla mutlulukla büyütün inşallah