Aysun2112 cLearQueen darısı bana inşallah. Kaçla öğrendiniz 8. Günde çıkmadığına göre değer düşük olmalı
balkizimcicekkiz Aysun2112 onu tam hatırlamıyorum yanlış bilgi vermeyim transfer gününü saymamisimdir diye düşünüyorum 5 yıl geçti üstünden
gulsimacansu58 Aysun2112 inşallah güzel sonuçlar alırsınız bende Bi tüp bebek annesiyim o yollardan geçtim bende kızım 6 aylık şimdi
Aysun2112 gulsimacansu58 maşallah allah bağışlasın. Çok zor süreçler Allah kimsenin emeğini boşa çıkarmasınbenmde ilk transferimden bi kızım var 19 aylık. Bu 2. Demememiz
gulsimacansu58 Aysun2112 maşallah evet çok zor Bi süreç gerçekten Allah emeklerinizi boşa çıkarmasın inşallah
anneee5 Aysun2112 ben 5. Gün kan vermiştim orda bile çıkmamıştı ne kadar ağlamıştım 7. Günde bile 144 çıkmıştı o anki duygular tarifsiz…Rabbim kimseye aratmasın inşallah gebesinizdir ☺️