Deletedmom_897 hemsireemom Starbucks kurabiyesi yaptım gerçekten cok güzel oldu teşekkür ediyorum 🙈❣️
alpmomssss cLearQueen aşko pastanelerde bile satılıyor unu kavrularak yapılıyor allahım o kadar güzel ki . Kurabiye çok sevmem ama buna bayılıyorum