kedili1anne bir ebe nin videosunu izlemiştim bununla ilgili kucağınıza aldığınız zaman da bebek yata pozisyonda oluyor tek farkı annenin de yatıyor olması bebeğin burnunun açık olduğundan eminseniz hiçbir sıkıntı olmaz diyordu iki bebeğimi de öyle emzirdim kızım 8 aylık hala öyle yapıyorum Allah’a şükür bir sıkıntı olmadı