kedili1anne ben 2. Aydan beri yatarak emziriyorum omzumda yırtık var agrı yapıyo cünkü uzun süre oturup emzirirken. Cok sükür bir sıkıntımız olmadı sadece 6,7 ay arasında burnundan geliyodu süt oda sorun cıkarmadı doktor önemli değil basını hafif eğimli tut dedi. Zaten 1 yasına geldi kendi yatarak emmiyo şimdi ne zaman olursa olsun popoyu havaya kaldırıyo öyle emiyo yada ben yatıyorum o yanımda oturuyo öyle emiyo bazen üstüme cıkıyo öyle emiyo😂 yani sıkıntı yapmayın büyüdükce pozisyonu cocuk belirliyo zatenğ