forumgurmesi Eşim dinleneyim diye kızımı da alıp annesigile gitti, ben yine gece kızımın kalktığı saatlerde 2 kere uyandım ve sabah tam 8 de uyandım. Reva mı bu😅
betamom forumgurmesi aboooo çok sinir bozucu😅 bende benim oğlan birax fazla uyusu on kere kalkıyorum 😅
Adababy pembikmom gece 12-1 gibi yatıp öğlen 11 bucuk 12 yi buluyor kızım 4 yaşında doğduğundan beri uykuyu çok seven bi çocuk çok şanslıyım😁 oda okula gittiği zaman 9 da yatardı sabah 8 de kalkar okula giderdik onu bırakıp geri geliyodum uyuyodum şimdi okulu bitti gece 11 de yatıyor öğlen 12-1 gibi uyanıyor bu şekil
zenginoldum pembikmom bi annenin ozellikle de bebek sahibi bi annenin duzenli yatiş kalkis saati olmaz ki
ayazz512 pembikmom kaç yattigim belli olmuyor ama sabah ⅘ arası kalkıyoruz 9/10 kadar uyumuyo geri gündüz uykusu da ½ gibi yatiyo ⅚ gibi kalkıyor
nura97 Gece 12 de uyur, sabah 7-8 arasi uuyanirim. Gece uyanmam da bebise bagli, 1-2 kez uyaniriz genelde.
bebikoluturtle pembikmom sabah 6 dedin mi biz pitikomla uyanırız hiç şaşmaz gecede o 8 9 gibi yatar ben kafama göre yorgunluğuma göre uyurum
Kitsu Öyle bir düzen yok. Gece 4 gibi uyudum 7 de kalktım. 10 buçukta bir daha uyudum 12 de kalktım bakalım yarın ne olacak
Miracle_ pembikmom bebeğim 10 aylık erkek aşırı hareketli gündüzleri onunla ilgilenip yatırıyorum derken o yattıktan sonra evbislerimi halledeyim biraz oturuyum derken 2 3 ten once asla yatamiyorum sabahta 7 8 de uyanıyor en geç yani 6 da olabilir ve 3 4 defada emmeye uyanıyor
LezizeNine pembikmom 8-9 gibi uyanır 1-2 gibi uyurum genelde çocuklara da bağlı biraz onlar çok yorunca daha erken de uyuyorum onları uyutup bi kahve çay forum derken 2yi buluyor 😂
buseatabay pembikmom akşam 8 civarı çocuk yatınca 9a doğru da yatarım gece de 2 kere doyurmaya kalkıyorum ekstra ağlamazsa, sabahta 6da net ayaktayız