sekerszkahve pembikmom valla bağışıklık kazandım artık sabah beşte yatıp sekizde kalkıyorum uyumayı sevmiyorum 😂zaman kaybı geliyor bana
maygirl pembikmom gece 3 4 bazen 5 te yatarım sabah oluyor artk yani..sabahta 10 gbi bazen 9da uyanırım.o arada da 2 3 kez uyanmış olurum.kesintisiz bi uykum yok yani geç yatmama ragmen.
maygirl defnevedoruk 2 yaşında oek kuçük değil aslinda ama gece uyanma alişkanlığı dewam ediyor halen.
defnevedoruk maygirl bende suan 2,5 yasında olanı uyutmaya çalışıyorum, o uyuyuncada 1,5 aylık olan uyanıyor😂
ygtzynp pembikmom normalde 11 buçuk gibi çocuklar uyurdu bu gece kızım kudurdu hala uyumadı 🤦🏻♀️ ve aşırı uykum var oğlumda 8 de damlar anne günaydın diye 😂
maygirl defnevedoruk ay Allah yardimciniz olsun 2 tane ilgi isteyen birininde temel bakimi kisir döngü olan 2 kücük çocuk..Bu gunlerde elbet biter🌸