Bizim arkadaşlar oturdu sıfır masrafla mesela öyle denk gelirse çok iyi diğer türlü etimesgutta arkadaşlar var lojman betbattı içerde güvercinler yaşıyordu resmen kapı yok cam yok yerler beton vs. Onlar da yaptırdı hep o şekilde oturuyorlar yani biraz size bağlı ve şansınıza çıkan daireye inşallah güzel temiz bi yer denk gelir 🤲🏻