Benim arkadaşlarım oturdu orada bizde ailecek oranın kantininden alısveris yemeklerini falan kullanıyoruz sosyallik anlamında bi pastahaneesi var yazlık bahcesi lokantası var ama yüksekte kaldığı için ilk kışın orası buz gibi olur ama lojman fiyatlar cok uygun çok kişi oturuyor oran lojmanlarında