bitboylum 2prensesimvarcanim he bir de bence yine sen bilirsin ama ışıklandırmayı ledli yaptır canım avize yıllar içinde soluyor falan ama ked olunca gerçekten silme etme derdi olmuyor
2prensesimvarcanim bitboylum ledi de kesiliyor sürekli diyorlar memnunmusunuz siz kesiliyor mu gerçekten sürekli
2prensesimvarcanim seros3535 teşekkür ederim 😊 sanırım vazgeccek gibiyim bir olması durumundan büyük olur diye öle düşünmüştük ama bu detaylarla vazgeccek sanirim
seros3535 2prensesimvarcanim Valla bir olması çok zor inanın bana hem koku açısından hem derli toplu olması gerekiyor acilen birşey olunca kapıyı çek git kapalı mutfakta açıkta çok zor
bitboylum 2prensesimvarcanim 3. Yıldır kullanıyorum hiç kesinti falan yapmadı hatta arka odamda yok eşimle konuştuk oralara da yaptırmayı düşünüyoruz salonum geniş beş tane Led var ama bir tane üçlü yaktığımızda geri kalanına ihtiyaç kalmıyor