Biz salon yerine oturma odası ile mutfağı birleştirdik. Misafir gelince salonuma alıyorum ama onun dışında kapalı duruyor. Böylece eşyalara mutfak kokusu sinmiyor. Onun dışında bol bol priz öneriyorum açtırabildiğiniz yere açtırın. Banyo ve tuvalet için asma tavan çok iyi oluyor bence estetik olarak şık ve tamiratı kolay ayrıca küf vs derdi de olmuyor. Mutfak dolaplarını da tavana kadar yaptırmanızı öneririm. Bir de kiler ve çamaşır alanı yaparsanız çok rahat edersiniz ıvırı zıvırı koyarsınız hem. Yatak odası için de ebeveyn banyosu ve gömme dolap yaptırabilirsiniz hem estetik bir görüntü hem de yerden tasarruf sağlıyor.