tkut biz de bu ikilemde çok kaldık. Fakat oğlumun doktoru derisinde darlık olduğunu söyledi “ne kadar erken sünnet olursa iyi olur yoksa tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonu sık olabilir” dedi. Sonuç olarak kararsız bir çift olarak oğlumuzu 22 aylıkken sünnet ettirdik. İlk gün çok kötüydü, canı yandı, çook ağladı birkaç saat, oturamıyor bir süre falan çok pişman oldum keşke yaptırmasaydım dedim. Sürekli hüngür hüngür ağlayasım geldi ki o operasyondayken ağladım da.🥲 Ama ikinci gün daha da iyiydi, pipisindeki darlıktan dolayı sünnet aslında onun için çok daha iyi olduğundan, daha da aklı ermeden yaptırdığımız için şimdi mutluyum, içim rahat. Keşke bebekken olsaydı tabii. Siz de doktorla bir görüşün sık tekrarlayan enfeksiyon riski varsa çocuğun her hastalıkta zorlanmasından, iğne olmasındansa sünnet sağlıklı. Ama doktoru bir şey olmaz derse karar sizin. Biz ileride onun kararına bırakmayı da düşündük ama bu sefer çocuğun “keşke bebekken yaptırsaydınız” deme ihtimali var. Ya da tam tersi “niye yaptırdınız”.😁 Çok zor bir karar sizi çok iyi anlıyorum.💐