organikirmik nadidelifora ayy bi renginde var diğerinde yoktu galiba prusya mavisinde var 💔 daha saçma çok az şey duydum 😅
nadidelifora organikirmik mavi benimki🥺 ay çok da lazım ama makineyi alırken böbreği bıraktığımız için başlığına organ kalmadı😂 sağlık olsun bizde eccük egiliveriyoruz😂
tazebiirannee Ozooo bende var ama hiç kullanmadım onu kullanınca da eğilip bakıyorum görmüyom ki başka türlü 😄
Ozooo tazebiirannee hdhdhshd ben bakmazdım ya zaten dyson ile ikinci kez üstünden geçmeye gerek kalmıyor bırakmıyor hiç
organikirmik nadidelifora ya ben desteğe bağlandım sordum. Sürekli takılı olmasın ağırlıktan dolayı esneme yapabilir dediler. E tak çıkar tak çıkar sürekli onla mı uğraşılır ayda yılda bir takıyorumm💔
nadidelifora organikirmik ay içime su serpti bu yorumunuz😂 bir eksikliğim tamamlandı sanki. Güzel günlerde kullanın inşallah sağlıkla ♥️
sancarmom Ozooo Dip köşede çekmiyor musun veya silerken falan? Bilmem bizimkilerse çiziliyor hatta kılıç ayak ama altlarında plastik korumaları var . Al o zaman canım işine yarayabilir
Ozooo sancarmom mecbur çekiyorum canım zaten ama her yeri çizildi ezildi kırıldı demir ayakları çoğu zaman robot süpürge açıyorum sırf altı için