Ozooo Kızlar koltuk altı aparatı kullananlara sorum , sizce gerekli mi mesela koltuğun altına tamamen giriyor mu ben eğilmeden, benim kutumda çıkmadı malesef yoktu o başlık ayrı almak istiyorum sizce gerekli mi?
Yesmaryesmar Ozooo evet giriyor sadece v12 de kendinden var biliyorum üst modellerde ayrı satılıyor kullanışlı
Niyesordunbucevabi Ozooo benim hiç kullanasım gelmiyor genel de eğilmeyi tercih ediyorum 🤣 ama gerek olduğu zamanlar oluyor tabi
Ozooo Yesmaryesmar evet ya v 15 benimki malesef o başlık yok koltukların altı kalıyor belim ağrıdığı için eğilmek de işkence
Yesmaryesmar organikirmik ben v15 total clean kullanıyorum o da en çok başlıklı olan içinde yoktu diğer üst modellerde de yok biliyordum
Yesmaryesmar Ozooo evet artık stok yok sadece hepsi burada falan satıyor en son orda gördüm özel seriydi çok başlıklı olduğu için çıkardılar 🥹
maygirl Ozooo bnce lazim olduğu zamanlar oluyor.her koltuk yuksek degil sonucta.Aradada olsa kullaniyorum.Ama genelde eğiliyorum😀