Divayorgunxx benim kızdığım nokta da bu burda bebeğe bağırarak egitemez, hangimizin evi dört dörtlük ki. Topluyorum on dk sonra dağılıyor, eşine bunun normal olduğunu anlatması lazım, yoksa hepimiz arada sesimiz yükselir. Benim de bagirmisligim var ama şu ev işleri yüzünden çocukları yipratmayalim artık ya. Çünkü çok saçma çocuklar doğru düzgün dağıttıklarıni toparlamayi bile 4 yaşında falan yapar. Ne yapacak o zamana kadar kadın sinir hastası mı olsun. Birde üstüne çocuğunu yiparatsin. Benim de eşim bazen söylenir bu evin hali ne naptınız savaş mı oldu… E ne yapayım sürekli toplu tutmam için oğlumu sandalyeye bağlamam lazım. Ne diye sürekli düzenli tutup hem çocuğumu hem kendimi gereyim. Kocam çok istiyorsa toplasın.