simseklivekalpli barbiee_ dis tomografimde çıkmış ona güveniyorum şu an. Kışın daha kötüydü biraz iyileştim bugün yine vurdu ağrı nolduysa
monarosealp34 Meri-Mel evet canımın içi öyle az giriyorum girsem de çok kalmıyorum merak ettiğin için teşekkürler balım 😘
simseklivekalpli barbiee_ yok aksine bir tek dün cam kapalıydı ama zaten geniz akintim hiç kesilmiyor ki ben anlamadım
simseklivekalpli barbiee_ KBB mi bakıyor Bi doktora gitsem gerisi gelir de habire kendime randevu alıp iptal ediyorum bebeler bitmedi ki kendime döneyim