simseklivekalpli [silindi] doğru :/ belki yine gelir denk geliriz konuştuğu kişiler vardı haber alıyordur napior acaba
barbiee_ simseklivekalpli gittim o sıra bana emar dedi emziriyordum riske atmadım bide bende geniz akıntısı da vardı hele gebeliğimde 9 ay yanımda peçete ile gezdim berbat bir şey.
[silindi] [silindi] juniperom ❤️ evet iş yerinde zaten hiç elime alamıyorum telefonu işim çok yoğun sadece molalarda falan bakıyorum o da canım isterse. Aslında çok soğumuştum ama burayı bana sevdiren insanlar var bir kalemde silip atamadım 🫶🏼
Cennethurmam_ Gamzelikiz_34 Biraz rahatsızdım bir aydır, yeni yeni gündelik enerjimi kazanıyorum desen yeridir ♥️🫶🏻 Çok teşekkür ediyorum balım 🍯✨