birprensannesi1 Bulduğum çözüm şu, boş vakitlerini de dışarı çıkarıyoruz, dışarı demişken temiz hava aldırıyoruz. öksürük olunca bir çay bardağı balın içerisine birer çay kaşığı zencefil ve zerdeçal karışımlı balı bir çay kaşığı şeklinde veriyorum. Geniz akıntısı vs olunca mustela balsam sürüyorum. biz geçen yıl çok antibiyotik kullandık diye düzenli probiyotik kullandık. birde hasta olacağını hissettiğim anda newvit kara mürver veriyorum 1 çay kaşığı, elimde az kaldı ravlanın mor ve kırmızı karışımını aldım, ve çörek otu yağı vereceğim azıcık azıcık. Geçen yıla göre çok şükür daha iyiyiz .