Arkadaşlar, bebeğim 13 aylık şu ana kadar 1 kere zatürre, 3 kere bronşit oldu, yaz gelene kadar tekrarlan hastalıklar ve benim psikolojim yüzünden dışarı çıkarmadım, yazın gelmesi ile kendimizi dışarı attık, her gün akşamları 1.5/2 saat dışarı çıkıyoruz, parka vs şu an burada Rüzgar başladı ve ben yine öksürük başlayacak diye korkuyorum, havada sıcak sarıp sarmalama yapmıyorum, siz ne yapıyorsunuz rüzgarlı havalarda.