sarikavun psikiyatri doktorlarina soruyorlar , kac tane hasta iyilestirdiniz? 1 kisi bile iyilesmedi ,sadexe gunu kurtariyoruz diyor. Bunlar ustelik yabanci psikiyatrlar. Ben anne tarafi saglikci olan biriyim ,daha iyilesen gormedim. iyi kalpli hocalar da var? Para almiyorsa bil ki dogru yolda.