esoss78 Google yorumlarına baktım. Gerçekten gidenlerde varmış bir para ile kâğıtlara birşey yazıyor. Umarım Allah çarpar da akılları başlarına gelir. Bizim dinimiz de ruhbanlık sınıfı yok, günah günah. Çaresizliğini anlıyorum, 400 liraya yazı yazan adamdan ne hayır bekliyorsunuz.