Gamzelikiz_34 oylesinebiri__ çok tatlılar ya pekı hangı yemi kullanıyorsun ben yavru aldım eşim aldı doğrusu suan 9aylık annecım dıyor babacık dıyor cıcı kuş dıyor kabuksuz yem verıyorum suan bıtsın kabuklu alıcam
oylesinebiri__ Gamzelikiz_34 artık yetişkin muhabett kuşu yemi vermelisin canım biz ilk günden beri kabuklu yem verdik çünkü onun içeriği daha zengin Gold wings çok iyi verse- laga vaveyla var biz hep bunlardan alıyoruz
LezizeNine Gamzelikiz_34 ya kuş olur göklerde süzülürdüm ya da aslan olup sevmediğim insanlara saldırırdım 😂😂😂
beybitolat Gamzelikiz_34 ben bi hayvanla değilde oğlumla yer değiştirmek isterdim saatim gelince uyuyim biri bana yemek yedirsin canım isteyince ağlıyim oh jshhdhshhs
oylesinebiri__ Gamzelikiz_34 çok tatlı ama canım plastik tünek önerilmiyor düz tahta tünek olmali kafesi boyasız olmalı boyalı kafesi kemirirse zehirlenme riski var tahta plastik tünek te ayakları yara mantar oluyor bizim oldu ilaç kullandık tahta tünek aldık