kayra0223 öncelikle doktor kandan ve deriden testler yapıyor.
Çıkan sonuçlara göre öncelikle fırınlanmış ürünlerle başlıyor.
Mesela sütü açmak için öncelikle kekle başladık.
Hastaneden aldığımız kek tarifiyle kek yapıp hastaneye gittik.
Sabah 8 de başladı azar azar doktor kontrolünde bebeğe verildi.
Saat 13 e kadar sürüyor.
Çocukta bir reaksiyon göstermezse 3 gün sonrasında 1 ay veriyorsun.
Daha sonra peynirli poğaça yapıp gidiyorsunuz.
Aynı şekilde yapıyorsunuz.
Sonra yoğurt çorbası
Sonra beyaz peynir
Sonra yoğurt
En son paket süt..
Bu şekilde..
Çok uğraştırıcı ama sonunda çocuk artık o ürünü yiyebiliyor.
Tabi dediğim gibi evde yapılacak şeyler değil .
Alerjinin şakası olmaz.
Doktor yaptığı tahlillere göre karar veriyor.