Sevgili arkadaşlar merhaba…
Bende alerjik bir bebek annesiyim.6 aylıkken farkettik ve şuan 2 buçuk yaşında oğlum.
Bizimkisi de çoklu gıda alerjisiydi.
Süt, yumurta, tavuk, bütün kuruyemişler, birçok meyve v.s..
İlk gittiğim doktor diyet dedi ve beni gönderdi..
Tahmin edersiniz ki perişan oldum.
Sonra bir doçente gittim.
Allah razı olsun ondan…
Diyetin bir çözüm olmadığını bu çocuğu bu şekilde büyütemeyeceğimi söyledi ve kontrollü bir şekilde aşama aşama diyet açmalar yaptık.
Şuan kuruyemişlerdeyiz.Allah razı olsun ondan..
Yazdıklarınıza bakınca sizlere en iyi tavsiyem adam akıllı bir doktor bulmanız olur.
Çok zor biliyorum.Allah yardımcımız olsun.